donderdag 4 december 2014

Studieschuld aflossen



Ik ben helemaal enthousiast geworden Na het lezen van verschillende blogs over studieschulden. Nu denk je waarschijnlijk hoe kun je nou enthousiast worden over studieschulden? Uhmz dat is een hele goeie ik denk dat ik mijn zin verkeerd heb geformuleerd. Ik word niet enthousiast over studieschulden en zeker niet van mijn studieschuld.
Maar ik word wel sterk gemotiveerd hoe andere werken aan hun aflossing. Ik wil mijn studieschuld ook zo snel mogelijk aflossen. Ik heb begrepen dat het wat rente betreft dit het juiste moment is om af te lossen. De rente is namelijk vrij laag.

Als ik lees hoe bloggers in een korte tijd hun studieschuld hebben afgelost dan ben ik ervan overtuigd dat ik dat ook kan. Het vereist wel heel veel discipline en doorzettingsvermogen. Eigenschappen die ik goed beheers.

Voordat ik mijn aflos avontuur aan ga is het van belang om eerst een overzicht te maken.

Ik zal vanavond een overzicht maken van mijn financiƫle situatie. Om heel eerlijk te zijn vind ik het best eng omdat ik weet dat ik naast mijn studieschuld ook nog andere rekeningen open heb staan.

Heel veel liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten